Frédéric Oudeville, representant för Kuikma, utnyttjar närvaron av Padel Magazine för att meddela: Kuima närmar sig spelarna genom att bosätta sig i en klubb.

Kuikma tar ett steg framåt för att bättre förstå spelarnas önskemål. Hittills var det från Madrids kontor som varumärket padel av Decathlon skapade och modifierade sina produkter.

Från februari kommer det att finnas en särskild delegation som kommer att testa produkterna i en klubb av padel från den spanska huvudstaden, klubben "El Hangar" med sina 8 inomhusbanor och 2 utomhusbanor.

3 Kuikma-mål

  • Var så nära spelarna som möjligt för att testa produkterna inomhus eller utomhus och få mycket snabb feedback.
  • Förstå hur klubbar arbetar i detalj för att bäst uppfylla deras förväntningar och önskemål.
  • Visa allmänheten, spelare och entusiaster vad Kuikma kan vara palas men också som tillbehörsprodukter.

Att lämna kontoret betyder inte att Kuikma skiljer sig från Decathlon

Huvudkontoret för Decathlon Spain ligger mycket nära klubbens huvudkontor i Kuikma, El Hangar, kommer alltid att hålla kontakten med alla Decathlon-team som krävs för kommunikation, skapande, marknadsföring av olika produkter.

Kuima-teamet är en produktingenjör, en designer, en försäljningschef, en kommunikationschef och många andra människor som väntar varmt på dig i Madrid för att presentera och testa de olika Kuikma-produkterna.

Julien Bondia

Julien Bondia är lärare padel på Teneriffa (Spanien). Kolumnist och rådgivare, han hjälper dig att spela bättre genom sina handledningar och taktiska/tekniska artiklar padel.