Paret N ° 1 franska ROBIN Haziza och Jérémy Scatena kommer att planta på Open de France-padellen. Enligt konkurrensdirektör Claude Baigts "de kommer att ta en viktig del i återupplivningen av Open de France".

Till denna dag stöder stora varumärken den XNUMX: e upplagan av French Open of Padel: Décathlon- Renault- MC Donald- Nestlé - Kaktus, Fun Radio-RTL - Padel Tidskrift ………. Och över 25 andra regionala företag.

Toulouse Padel Klubben kommer också att vara ansvarig eftersom de har ansvaret för den sportiga delen.

För att inte tala om borgmästaren i Toulouse och borgmästaren Jean-Luc Moudenc som är övertygad om detframgång, stora sportevenemang, involverar idrottsrörelsens engagemang och teknisk support från samhället".

Den nya sportpadellen och lilla media kommer att bevisa Capitol Square i Toulouse 26, 27, August 28.

Kvalitetstjänster

servicespelare under padel Open de France

spelare har tillgång till Health Zone: Osteopaths - Naturopaths - Cryoterapi.

spelarna får en lunchpass för MC-restaurangen framför padelcentret

Energidrycker - Mineralvatten - Polo skjortor för turneringar

Balls Artengo-tävlingar

Franck Binisti

Franck Binisti upptäcker padellen på Pyramid Club i 2009 i Paris-regionen. Sedan dess är padel en del av hans liv. Du ser honom ofta på turné i Frankrike genom att täcka de stora franska paddelevenemangen.