Mohamed Saadon ansluter till Starvie

Qatari ansluter sig Starvie efter flera steg med andra märken. Förutom att vara en spelare i snabb utveckling, Mohamed Saadon är ambassadör för padel i Qatar, och en påverkan på sociala medier.

Bra val för Starvie

Det är mer än en signatur för det spanska varumärket som är engagerat i en jätte. Den som skapade Padel In, en av de finaste klubbarna i världen, står för nästan 700 000 följare på Instagram.

Starvie GM Edgar Dorado var mycket nöjd med värvningen kort efter att han skrivit på med klubben Padel I:"Vi är övertygade om att detta införlivande kommer att vara ett stort steg mot konsolideringen av StarVie-varumärket i Gulfländerna.”.

En influencer i Qatar

"Jag är väldigt stolt och väldigt exalterad över att inleda detta samarbete med StarVie. Efter att i många år ha varit ambassadör för stora varumärken som Vodafone, Audi, Genisis och fotbolls-VM 2022, är jag mycket glad över att få samarbeta med det spanska varumärket som en spelare av padel och medgrundare av PadelI. Vår relation började för tre år sedan och vi har alltid haft en utmärkt erfarenhet av racketar och produkter från padel", förklarar Mohamed Saadon.

Tanken med detta samarbete är att utveckla en pala i Mohamed Saadons namn. Så vi kommer att höra om denna nya förening: Saadon x Starvie.

Publié par
Lorenzo Lecci Lopez
Taggar: qatarstarvie