Det franska nr 1-paret ROBIN Haziza och Jérémy Scatena seedas vid French Open i padel. Enligt konkurrensdirektör Claude Baigts “de kommer att ta en viktig del i återupplivningen av French Open".

Hittills stöder stora varumärken den XNUMX: e upplagan av French Open of Padel: Décathlon- Renault- MC Donald- Nestlé - Kaktus, Fun Radio-RTL - Padel Magazine……… .och fler än 25 andra regionala företag.

Toulouse Padel Klubben kommer också att ha ansvaret eftersom de har ansvaret för den sportiga delen.

Utan att glömma staden Toulouse och dess borgmästare Jean-Luc Moudenc som är övertygad om att ”lframgång, stora sportevenemang, involverar idrottsrörelsens engagemang och tekniskt stöd för samhället".

Le padel en ny och lite publicerad sport kommer att bevisa det på Place du Capitole i Toulouse den 26, 27 och 28 augusti.

Kvalitetstjänster

spelartjänst under French Open of padel

spelare har tillgång till hälsoområdet: Osteopater - naturopatier - kryoterapi.

spelare får ett lunchkort för restaurangen MC mittemot centrala padel

Energidrycker - mineralvatten - poloshirts för turneringar

Balls Artengo-tävlingar

 

Franck Binisti

Franck Binisti upptäcker padel vid Club des Pyramides 2009 i Parisregionen. Eftersom padel är en del av hans liv. Du ser ofta honom turnera i Frankrike för att täcka de stora evenemangen i padel Franska.