BULLPADEL är det varumärke som uppnådde en av de högsta omsättningarna 2018. Det spanska varumärket, välkänt idag i Frankrike, gör stora saker för padel och för dess framsteg globalt. Beroende på Aguirre och Cie, BULLPADEL pratar redan om framtiden.

Bullpadel är ett varumärke som ägs av Aguirre et cie. Att hitta detta stora företag: Det representerar 8000 varumärken.

Detta år 2018 var för Bullpadel ett mycket bra år då det hamnade på andra plats efter John Smith när det gäller omsättning, goda nyheter för koncernchef Alfredo Peñalver.

Tack vare dessa resultat bör varumärket fortsätta att utvecklas i länder där det redan är representerat som Spanien, Frankrike, Argentina, Sverige, Italien, Mexiko, Norge, Paraguay, Finland. , Brasilien och USA, och öppnar upp för andra länder där padel framträder.

2019 är redan ett lovande år eftersom datumen för World Padel Tour inkludera nya länder. För Alfredo Peñalver, Bullpadel är en stor aktör i padel nuvarande och vill förbli så. Pitchbyggare kom i kontakt med varumärket för ett kvalitetscertifikat från klubbar och spelare och akademin för padel Bullpadel satsa på framtida generationer.

Endast litet problem:

Alltför många märken går in i padel jämfört med tillväxten av padel i världen.

De stora killarna vill ha det, men vi skulle inte vilja se fler företag gå i drift.

Låt oss hoppas att padel fortsätter att utvecklas till bästa för alla.

Avslutar Alfredo Peñalver.

Källa: cmdsports

[boxtyp = ”info” align = ”” klass = ”” bredd = ””] För mer info:

Julien Bondia

Julien Bondia är lärare padel på Teneriffa (Spanien). Kolumnist och rådgivare, han hjälper dig att spela bättre genom sina handledningar och taktiska/tekniska artiklar padel.