Nox padel överstiger en siffra som aldrig tidigare varit känd för märken av padel. 100 000 följare, detta är den siffra som nås för det enda sociala nätverket Instagram.

Det var aldrig ett mål i sig, men nyheterna är så viktiga att de förtjänar att belysas. Nox, varumärket Tapia, Lamperti och kikaren Alayeto, intresserar, lockar och behåller Instagram-fans.

För detta evenemang och för att varmt tacka alla dessa människor bestämmer varumärket att erbjuda utrustning. Så om du ännu inte prenumererar på Nox Instagram-sida, Det är här det händer.

Sociala nätverk: det nödvändiga steget

Vi vet alla att idag, genom att vara aktiv på sociala nätverk, kan du ha synlighet hos aficionados och därmed framtida kunder. Nox vet det väl och överstiger, alla sociala nätverk tillsammans, 250 000 prenumeranter! En otrolig siffra som kommer att fortsätta öka eftersom Nox fortfarande är sponsor för World Padel Tour, och också för att Nox vidgar sitt handlingsområde genom att skapa ett Tik Tok-konto.

Tik Tok är inte bara för tonåringar. Enligt en studie är 60% av Tik Tok-användare i Spanien personer över 25 år.

Så om du gillar Nox och de många franchisetagarna, prenumerera, gilla, dela och kommentera.

Miguel Lamperti erbjuder sin T-shirt

Agustín Tapia erbjuder sin signerade T-shirt

Instagram: @noxpadel
Facebook: @noxpadel
Twitter: @noxpadel
TikTok: @noxpadel

Julien Bondia

Julien Bondia är lärare padel på Teneriffa (Spanien). Kolumnist och rådgivare, han hjälper dig att spela bättre genom sina handledningar och taktiska/tekniska artiklar padel.